Пошуковий запит: (<.>A=Задорожний Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Задорожний Ю. Історико-освітні витоки юридичного факультету: професіоналізм, набутий роками [Електронний ресурс] / Ю. Задорожний // Воєнна історія. - 2012. - № 4-6. - С. 18-21 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vist_2012_4-6_5
|
2. |
Задорожний Ю. А. Витоки формування норми права, як базового елемента системи права романо-германської правової сім’ї [Електронний ресурс] / Ю. А. Задорожний // Юридичний вісник. Повітряне і космічне право. - 2008. - № 4. - С. 63-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnau_2008_4_13
|
3. |
Задорожний Ю. А. Правова доктрина в країнах романо-германської та англо-американської правових сімей: порівняльний аналіз [Електронний ресурс] / Ю. А. Задорожний // Бюлетень Міністерства юстиції України. - 2012. - № 10. - С. 17-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmju_2012_10_5
|
4. |
Задорожний Ю. А. До питання про тлумачення принципу верховенства права [Електронний ресурс] / Ю. А. Задорожний // Бюлетень Міністерства юстиції України. - 2014. - № 7. - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmju_2014_7_22
|
5. |
Задорожний Ю. А. Информационные технологии в ОРД: опыт и проблемы или проблемы и опыт? [Електронний ресурс] / Ю. А. Задорожний, Б. Г. Розовский // Вісник Луганського державного університету внутрішніх справ імені Е. О. Дідоренка. - 2011. - Вип. 4. - С. 219-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlduvs_2011_4_29
|
6. |
Задорожний Ю. Перспективи підготовки конкурентоспроможних менеджерів у контексті вимог Болонського процесу та формування європейського освітнього простору [Електронний ресурс] / Ю. Задорожний // Молодь і ринок. - 2010. - № 9. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_9_33 Проаналізовано перспективи підготовки конкурентоспроможних менеджерів та значні зміни у системі економічної освіти, реформи, які орієнтовані на вимоги Болонського процесу і пов'язані з майбутнім вступом до європейського освітянського простору. Досліджено основні положення цієї декларації, зокрема, введення двох циклів навчання (бакалавр, магістр), кредитно-модульної системи організації навчального процесу, контролю за якістю освіти, розширення мобільності студентів і викладачів, забезпечення працевлаштування випускників, обгрунтування доцільності європейської системи освіти.
|
7. |
Задорожний Ю. Використання сучасних інформаційних технологій у професійній підготовці економістів [Електронний ресурс] / Ю. Задорожний // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 157-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_10_36 Проаналізовано тенденції та перспективи розвитку ІТ у професійній освіті. Уточнено сутність визначення понять "інформаційні технології", "мережева технологія навчання ". Виокремлено та охарактеризовано наступні програмні засоби для організації мережевого навчання: авторські програмні продукти, системи управління контентом, навчанням, навчальним контентом. Обгрунтовано вибір платформи для впровадження дистанційних технологій: для формування професійної компетентності (ПК) економістів широкі можливості надає інформаційне середовище Moodle, особливістю якого є те, що довкола нього сформувалося міжнародне мережеве співтовариство розробників і користувачів, які діляться досвідом роботи на платформі. Креативністю цього проекту є реалізація принципу конструктивізму, який є інноваційним напрямом в розвитку методики навчання та потребує подальшого дослідження в аспекті розробки психолого-педагогічних умов формування ПК та відповідного методичного забезпечення.Проанализированы тенденции и перспективы развития ИТ в профессиональном образовании. Уточнена сущность понятий "информационные технологии", "сетевая технология обучения". Выделены и охарактеризованы следующие программные средства для организации сетевого обучения: авторские программные продукты, системы управления контентом, обучением, учебным контентом. Обоснован выбор платформы для внедрения дистанционных технологий: для формирования профессиональной компетентности (ПК) экономистов широкие возможности предоставляет информационная среда Moodle, особенностью которой является то, что вокруг нее сформировалось международное сетевое сообщество разработчиков и пользователей, которые делятся опытом работы на платформе. Креативностью этого проекта является реализация принципа конструктивизма, являющегося инновационным направлением в развитии методики обучения и требующего дальнейшего исследования в аспекте разработки психолого-педагогических условий формирования ПК исоответствующего методического обеспечения.The article analyses the main trends of development and use of modern information technology in training future economists, considered approach to the interpretation of related concepts made their clarification and theoretical study. Expediency priority use of LMS Moodle.
|
8. |
Задорожний Ю. А. Правові позиції Конституційного Суду України: щодо питання про законодавче регулювання [Електронний ресурс] / Ю. А. Задорожний // Право і суспільство. - 2016. - № 4(2). - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2016_4(2)__5
|
9. |
Задорожний Ю. А. Деякі сучасні кримінальні та кримінологічні аспекти правового регулювання вилучення донорських органів і тканин людини в Україні [Електронний ресурс] / Ю. А. Задорожний, В. В. Мусієнко, А. В. Мусієнко // Публічне право. - 2016. - № 3. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pp_2016_3_11
|
10. |
Задорожний Ю. А. Люстрація як спосіб оновлення державної влади [Електронний ресурс] / Ю. А. Задорожний // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Право. - 2017. - Вип. 44(1). - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2017_44(1)__5
|
11. |
Задорожний Ю. А. Арбітраж і медіація: традиції минулого й сучасного [Електронний ресурс] / Ю. А. Задорожний // Право і суспільство. - 2016. - № 5(2). - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2016_5(2)__3
|
12. |
Задорожня Г. В. Правомірність рішень органу державної влади в Україні: до питання про формування судової практики [Електронний ресурс] / Г. В. Задорожня, Ю. А. Задорожний // Слово Національної школи суддів України. - 2020. - № 3. - С. 37-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cln_2020_3_5
|
13. |
Задорожня Г. В. Юридичні позиції Конституційного Суду України щодо референдуму як форми прямої демократії [Електронний ресурс] / Г. В. Задорожня, Ю. А. Задорожний // Право України. - 2020. - № 8. - С. 72-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prukr_2020_8_7
|
14. |
Задорожний Ю. А. Судовий захист права на громадське обговорення [Електронний ресурс] / Ю. А. Задорожний, Г. В. Задорожня // Слово Національної школи суддів України. - 2022. - № 3-4. - С. 99-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cln_2022_3-4_11
|
15. |
Задорожня Г. В. Принцип bona fides: від доктрини римського права до національного правосуддя [Електронний ресурс] / Г. В. Задорожня, Ю. А. Задорожний // Слово Національної школи суддів України. - 2023. - № 1. - С. 22-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cln_2023_1_4
|